21-12-2022
Curs: turismes en discussió
Obrim una nova proposta formativa per al primer semestre 2023 dirigit a joves de fins a 29 anys. 30 hores de formació virtual gratuïta amb dinàmiques grupals i acompanyament personalitzat. Té el suport del Grup d'Investigació en Sostenibilitat i Territori de la Universitat de les Illes Balears i del Instituto de Investigaciones Antropológicas (IIA) de la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM).
Comencem 2023 amb força. Obrim una nova modalitat formativa dirigida a joves de fins a 29 anys per al primer semestre de 2023. Combinarem cursos col·lectius, sobre diferents aspectes relacionats amb el turisme, amb sessions de treball en petits grups de caràcter teòric, metodològic i pràctic –com millorar la redacció d'articles. També hi haurà temps dedicat a les lectures individuals i la seva discussió, així com l'acompanyament personalitzat per a l'elaboració d'articles. En acabar el curs alguns dels articles elaborats seran publicats en la Web d'Alba Sud.
Els temes en els quals es treballarà tindran a veure amb l'enfocament d'Alba Sud, crític i propositiu al mateix temps, en relació amb qüestions vinculades amb el turisme com el treball, el gènere, el medi ambient, així com diferents alternatives.
Format en turisme amb Alba Sud!
Informació destacada:

Notícies Recents
-
Ciutats turístiques: evolució i perspectives d'un model fordista de producció turística
Notícies Generals | 13-03-2025 -
Efectes del canvi climàtic en el turisme
Notícies Generals | 11-03-2025 -
Per un futur feminista
Notícies Generals | 06-03-2025 -
Ecomilitància universitària que dona gust: Cas Punta Ballena
Notícies Generals | 04-03-2025 -
Etnoturisme indígena de Base Comunitària en la Terra Indígena Coroa Vermelha
Notícies Generals | 27-02-2025 - | Arxiu de notícies »